subota, 28. studenoga 2015.

Holiday wish list AVON!


ENG: Hi, everyone... Today I want to show you my beauty wishlist for December 2015. I choose AVON ( LINK ) to show you some of my favorite beauty stuff for this holiday season. In AVON catalog you can find amazing gifts for whole family. :)

HR: Ćao svima. Danas vam želim pokazati listu želja nekih makeup i beauty stvarčica za prosinac 2015. godine. Izabrala sam kompaniju AVON ( LINK ), a zaljubila sam se u bar stvarčica iz posljednjeg kataloga. U Avonovom katalogu možete pronaći darove za vašu cijeku obitelj. :)





Christian Lacroix: Bijou for her
-Sparkling Italian mandarin and opulent vanilla orchid with spiced star anise essence.

-Svjetlucava talijanska mandarina, vanilija orhideje i začinjeni zvijezdani anis.



    AVON set:
- Chocolate body scrub / Čokoladni piling za tijelo
- Vanilla hand cream / Krema za ruke s vanilijom
-  Body lotion / Losion za tijelo
















   AVON lipsticks:
-  20 different colors, my fav is: SPRING LILAC 2803 5

- 20 različitih boja, moja omiljena je u nijansi : SPRING LILAC 2803 5















 AVON - Art of change:
- nail polish /lak za nokte












KARISSA necklace / ogrlica:
- elegant necklace with pedant letter

- elegantna ogrlica s privjeskom slova po želji






Broj komentara: 12:

  1. Aj ovi ruževi su i meni na wishlist,plum verbena pogotovo,posto volim te tamnije nijanse za jesen-zimu :)
    Odlican izbor sve u svemu xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ja sam poludjela za ovim ljubičastim nijansama :)

      Izbriši
  2. Odlična ideja za post! Ruževi za usne su predivni! ☺

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Uff sta ja sve imam na spisku za novogisnju kupovinu, hahaha.. Inace parfem sam koristila lepo mirise..☺

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj.:) I ako hoces uclani se. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post, kao i slike <3 Ljubicasti lak za nokte je stvarno savrsen :)
    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Najvise mi se svida ovaj parfem msm bocica haha,i ovi ruzevi,predivni su! Pitala si me da te zapratim,jesam :) Nadam se da ces ti uzvratit tako da se uclanis na moj blog :* <3
    Ly <3

    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post! Moja wishlista za ovu zimu je stvaaaarno podugacka, uglavnom se radi o odjeci. Svidja mi se parfem koji si pokazala, voljela bih ga isprobati. Za ruzeve sam cula samo pozitivne komentare tako da ... Sve u svemu vrlo lijepo :)
    Posjeti moj blog i uclani se, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala, i moja lista je ogromna vec ehhe, ovo je samon njen mali dio

      Izbriši