nedjelja, 15. studenoga 2015.

Long hooded sweater coat from Rosegal

ENG: I am definitely ready for winter. I just received this amazing long sleeve hooded sweater / coat from Rosegal ( LINK ). I can tell you that this is so warm just like winter coat or jacket. I pic up gray color, and sweater is one size for all, but it really fit nicely. Length is just like on the model here on the picture, and also you can see down bellow my -trying on- picture. Sweater has really nice button detail and really fancy hood. Like you can see on the picture, you can find this item in different colors but right now sweater is out of stock, but you can order similar here: LINK.

HR:  Ja sam definitivno spremna za zimu. Upravo je stigao ovaj prekrasni dugi džemper, s kapuljačom koji je unutar potkrojen i jako topao. Naručila sam ga s Rosegala ( LINK ). Ja sam izabrala sivu boju, i moguće je naručiti u samo jednoj veličini za sve, ali zaista lijepo stoji. Dužina džempera je kao na modelima na slici gore, a vidjet ćete i na mojim slikama. Džemper ima prekrasne velike dugmiće i jako lijepu kapuljaču. Moguće je naručiti u raznim bojama, a možete sličan ovdje naručiti: LINK.





www.rosegal.com?lkid=17216



Broj komentara: 5:

  1. pozdrav, vidila sam da rose gal salje postarinom :Flat Rate Shipping: 7-25 business days
    zanima me da li se dobija br za pracenje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da imas opciju da izaberes broj za pracenje on je oko 1.99 $ ali ja uvjek uzmem, isplati se

      Izbriši