ponedjeljak, 23. studenoga 2015.

Pore face care tool from Sammydress



ENG: Hi, guys! Today I am writing about pore face care tool from Sammydress LINK. My package came in 20 days, with tracking number sent by China post office. This amazing face cleanser you can order here: LINK. I received cleanser in the box with instruction (picture bellow), and you get 4 different ending for different use. I already try massage and sponge for face cleaning and I am happy with device. You need to buy 2 AA batteries and I suggest to put new batteries so that device can work with full speed. Package includes: 1 face care system, 1 exfoliation brush, 1 cleaning sponge, 1 face suction, 1 massager and 1 holder. And you only pay 9.69 $ for all set, I am really happy with this device, I use this since I received it.

HR: Ćao svima, danas vam pišem o urađaju za čišćenje lica i pora sa stranice Sammydress LINK. Moj paket je došao za 20 dana, s brojem za praćenje, poslan kineskom poštom. Ovaj uređaj za čišćenje pora možete naručiti ovdje: LINK. Uređaj je došao u kutiji s papirom s instrukcijama i zaštitom. Dobijete 4 različita nastavka koji naravno imaju različitu namjenu, ja sam već probala ovaj za masažu lica i spužvicu za čišćenje lica, i zadovoljna sam. Trebate kupiti 2 AA baterije, preporučujem da stavite nove da bi uređaj imao dovoljnu brzinu. Paket uključuje: 1 sustav za njegu (kućište), 1 piling četkicu, 1 spužvicu za čišćenje, 1 masažer, 1 usisni nastavak i nosač. Cijeli paket košta samo 9,69 $, i ja ga zaista preporučujem.







2 komentara: