petak, 20. studenoga 2015.

Bluetooth Wireless Headset from CNDirect

 
ENG: Hi, everyone. Today I have one electronic item for you, I just received bluetooth wireless headset LINK. I was looking this headset so long, and finally I find one in my favorite color: red. I just love listen music, mostly during the day when I need to do something, so I always need to use that small headset with cable, and always I entangled in cable. So finally I found this bluetooth set and I enjoy listen to music or watch movie on laptop. After charging you can use headset for 10 hours, and also you received in package cable for charging, and small paper with instruction. Quality of sound is really good, and it is easy to connect with bluetooth also, I try with my mobile and laptop, and it function great. I received this set from amazing online store CNDirect LINK, definitely you need to check them out, they have amazing stuff.  

HR: Ćao svima. Danas za vas imam jedan elektronski artikal, riječ je o bluetooth bežičnim slušalicama LINK. Ove slušalice sam gledala jako dugo, i napokon sam ih pronašla na CNDirektu LINK, i to u mojoj najdražoj boji; crvenoj. Ja obožavam slušati glazbu pogotovo preko dana kad trebam nešto raditi po kući. Do sada sam morala koristiti one male slušalice što dođu u mobitel, pa se petljam u kablovima cijelo vrijeme; a da ne govorim da se ne možes pomaknuti a da ne ispadnu :(. Sada napokon mogu slušati glazbu na miru, već sam ih probala spojiti s mobitelom i laptopom i zaista rade, i spajanje je jako jednostavno. Nakon punjenja možete slušati na njih 10 sati, a naravno dobijete i kabal za punjenje, kao i mali papirić s instrukcijama. Kvaliteta zvukaje začuđujuče dobra, tako da imaju od mene veliki plus. 





http://www.cndirect.com/wireless-stereo-bluetooth-headphone-headset-for-iphone-samsung-cell-phone-laptop-4.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly177











4 komentara:

  1. Great review!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/11/navy.html

    OdgovoriIzbriši
  2. baš ti hvala za preporuku, meni oni često šalju neke stvari, pa ću idući put ovo naručiti.

    OdgovoriIzbriši