utorak, 10. svibnja 2016.

AVON - Gel Shine :)

ENG: This time company AVON - LINK surprised me with full box of nail polishes. I was trilled with all this amazing summer colors, and also few neutral for decent look. I received 6 GEL SHINE nail polishes in colors: Red Velvet, Barely There, Sheer Love and Purplicious. My fav is definitely this strong purple color, I do not know what is going on but for this spring/summer I am just buying everything in purple. Also AVON create 6 new shadows mostly in blue and orange. This new formula is with Omega oil for protection, and also with extra glow inside. Definitely for this spring/summer you need to buy few of this amazingness. 

HR: Ovog puta kompanija AVON - LINK me iznenadila sa hrpom lakova za nokte. Oduševljena sam s ovim proljetnim bojama kao i s par neutralnijih za decentniji izgled. Dobila sam 6 GEL SHINE lakova u bojama: Red Velvet, Barely There, Sheer Love and Purplicious. Moj favorit je definitivno ova jaka ljubičasta boja, ovog proljeća/ljeta mi se ljubičasto jako sviđa. Također AVON je kreirao i 6 novih nijansi većinom u plavoj i narandžastoj boji. Nova formula ovih lakova sadrži Omega ulja za zaštitu kao i još više sjaja. Svakako za nadolazeće ljeto trebati izabrati neku od ovih prekrasnih nijansi.


ENG: In this package I also received amazing brush for nail decoration, which is perfect for me. I love decorate my nail with stickers and I also paint my nails very often. This amazing brush for nails cost only 2.90 BAM on SALE. Package include GEL SHINE nail polish for finish shine, so that nails polish last longer. Last item is very useful, spray for quick dying. This spray is amazing, for only 60 second your nails are done. You can buy this spray on SALE for only 3.70 BAM.

HR: U ovom paketiću sam također dobila odličan kistić za dekoraciju noktiju koji je idealan za mene. Ja obožavam ukrašavat nokte raznim naljepnicama kao i crtat po noktima, tako da će ovo biti odlično, a cijena je svega 2.90 KM sad na sniženju. Tu je i odlični prozirni lak koji vam pomaže da dobiete dodatni sjaj i da vaš lak dože traje na noktima. I zadnje ali zapravo jako odlično, a to je sprej za brzo sušenje noktiju. Ovo je fenomenatlno za samo 60 sekundi su vaši nokti gotovi, napokon nešto da ne čekam dugo sušenje, a da ne govorim o tome koliko puta mi se u dugom sušenju lak pokvari, napokon nešto novo za sve nas, cijena svega 3.70 KM




Broj komentara: 5: