srijeda, 6. srpnja 2016.

New In / Novosti - AVON

http://www.avon.ba/PRSuite/home_page.page

ENG: Aloha girls, today we have one more review from AVON. This time I have Bronze Pearls in color WARM CORAL and Matt Nude Powder in color NUDE. All this items you can find on sale here in actual catalog - LINK.
Few years ago I had this bronze peals in another color, and that was the best product for me at that time. I can not find them again when I spent all product, so after some time I give up and buy another bronzing product and I forgot about this peals. Few days ago I received package from Avon and I could not believed that I find this bronzing pearl again. You can not imagine my happiness, and they hit my favorite shades. I use this pearls every day, and I love them even more than before. You can find them for 10,90 BAM on SALE.
Another item for this review is Nude Matt Fluid power in shade Nude. I have really bright skin on my face so Nude color is perfect for me. I really love this for summer because it is light and airy. Matte finish is really useful in this hot summer days, so definitely grab this item now on sale at 10,90 BAM.

HR: Ćao cure, danas za vas imam još novosti iz AVONa. Ovog puta u pitanju su Perle bronzera u nijansi WARM CORAL i Mat podloga u boji NUDE. Oba artikla su na sniženju u aktualnom katalogu LINK
Prije par godina imala sam bronzer u perlama i to mi je bio zapravo najbolji takav proizvod, ali kad se istrošio nisam perle više mogla nigdje naći pa sam se prebacila na klasične blonzere. Prije par dana sam se šokirala kad sam vidjela u Avonovom paketiću ove perle i to u mojojomiljenoj nijansi WARM CORAL, to jest nijansi bez puno roze boje. Od kada sam ih dobila ne prestajem ih koristiti, čak mi se čine i bolje nego prije, sada su na sniženju za samo 10,90 KM u katalogu.
Drugi artikal za ovu recenziju je Mat podloga u boji Nude. Ja imam jako svijetlu kožu lica pa mi ova svijetla nijansa odgovara. Ovo je odlično za ljeto matira, a istovremeno je prozračna i lagana na koži. I ovaj artikal je na sniženju za samo 10,90 KM.







1 komentar: