srijeda, 13. srpnja 2016.

Purple summer / Ljubičasto ljeto

http://www.dresslily.com/?lkid=461745

ENG: Hello guys, all these items from the pictures are from new online store DressLily - LINK. I received package in 12 days, so they have quite fast shipping.
After long time searching I finally find Purple Bag - LINK. This bag cost only 8,28 $ Free shipping and you can order it in 6 different colors. Bag is made of fake leather and it is really good quality. Inside you have zipper and this purple long strap. Bag is big enough so you can put inside everything for example nigh out, or special events. Big recommendation for this bag.

HR: Ćao ljudi, svi ovi artikli sa slike su sa nove online stranice - DressLily - LINK. Paket mi je došao za 12 dana, tako da zaista imaju brzu poštarinu, sve preporuke.
Ja već jako dugo vremena tražim ljubičastu torbicu i napokon sam ju pronašla - LINK. Torbica je koštala samo 8,28 $ i besplatna poštarina, a možete naručiti ju u 6 različitih boja. Napravljena je od eko kože i dobre je kvalitete. Unutra imate ljubičasti zip, i ovaj dugi remen za nošenje. Dovoljno je velika za sve potrebne stvari za noćni izlazak ili neku specijalnu priliku. Velika preporuka za ovu torbicu.


www.dresslily.com/pu-leather-design-crossbody-bag-for-women-product1189749.html?lkid=461745

www.dresslily.com/pu-leather-design-crossbody-bag-for-women-product1189749.html?lkid=461745

ENG: I am in love with purple color this summer so I also ordered this 2 Shades of Purple Necklace - LINK, and this Purple-Peach Ring - LINK.  This jewelry items are really nice, ring is nit adjustable but if fit on my finger, and necklace is a special story. I am really impressed with this necklace it is really amazing for every occasion.

HR: Ovog ljeta sam zaljubljena u ljubičastu boju, pa sam naručila i ovaj lančić s 2 nijanse ljubičaste - LINK i ovaj divni prsten u ljubičasto-rozoj boji - LINK. Nakit je zaista lijep, prsten nije prilagodljiv ali meni veličina odgovara, a lančić je posebna priča stvarno sam impesionirana s njim. Ogromna preporuka.

www.dresslily.com/solid-color-faux-gem-embellished-multi-layered-necklace-product714529.html?lkid=461745

www.dresslily.com/solid-color-faux-gem-embellished-multi-layered-necklace-product714529.html?lkid=461745

www.dresslily.com/sweet-beads-decorated-color-glazed-flower-ring-product763959.html?lkid=461745

3 komentara:

  1. Super haul, jako mi se dopadaju stvari koje si kupila <3
    Btw.ako ti nije problem, klikni na linkove iz najnovijeg posta na Living Like V (60 sekundi na svakom), mnogo mi znači <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši