petak, 4. prosinca 2015.

Pepito print obsession


ENG: Hi everyone, today I want to present you my obsession. I am big fan of tribal print like I already shown you in my previous posts, but I am also obsessed with pepito print since last winter. Last winter I bought this amazing pepito printed winter shorts here: Retro Maca, and I wear them a lot already. This winter I bought matching bag here: LINK, and a fall in love in pepito pint again. Bag is only 2.79 $, and it is so quality made, that I am impressed. You can find this bag in 4 different pattern, and I absolutely recommending this item. I also add to my outfit amazing floral print sunglasses, you can order sunglasses here: LINK. Price is only 1.99 $ and you also have 4 different pattern to pick. I am really happy with this purchase from DRESSGAL, beacuse my package came after only 10 days, which is quite impressive.

HR: Ćao svima !! Danas vam prestavljam novu opsesiju koja me opet uhvatila od prošle zime, radi se o pepito printu, za kojim jednostavno ludim, :). Prošle zime sam kupila ovaj divni zimski šorc s pepito uzorkom ovdje: Retro Maca, i jako sam ga puno nosila prosle zime. Ove zime sam kupila ovu pepito preslatku torbicu za samo 2,79 $ ovdje: LINK, i opet poludjela za ovim uzorkom. Torbica je jako kvalitetno urađena da me je baš oduševila s obzirom da je cijena jako,jako niska. Torbica se može naručiti u 4 različita printa, moj je odabir bez imalo razmisljanja otišao na pepito print :). Cijeloj kombinaciji pridružujem i sunčane naočale LINK (za ovo malo sunca što nam je ostalo), i one su cvjetnog printa i koštaju samo 1.99 $. Njih također možete pronaći u 4 različita printa. Ja sam jako zadovoljna s ovom narudžbom s DRESSGALA, jer je paketić stigao za samo 10 dana, što je jako impresivno ;)









Broj komentara: 6:

  1. Odlican post! Slike su fantasticne i bas si ljepo to napisala :)


    Novi post,i nadam se da ces se uclaniti kod mene jer mi stvarno znaci :) Kad se uclanis javi mi da ti uzvratim! :* (ako se vec nisi uclanila hehe :) )
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti na lijepim riječima, naravno da ću posjetiti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post zaista♥
    https://ilanna07.wordpress.com/2015/12/05/what-to-to-do-this-weekend/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post draga! Torbica je bas divna, svidja mi se ovo sto si uslikala ali nisam bas pretjerano luda za takvim printom.
    Pogledaj post kod mene i pretplati se na blog ako nisi, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala ti draga, svakako ću pogledati

    OdgovoriIzbriši