srijeda, 16. prosinca 2015.

Evening dress review from Wholesalebuying


ENG: Hi guys. Today my Blog is celebrating 2nd birthday, so I want to review something special today. Every girl dream about long beautiful dress to wear on special occasion like prom, wedding,...
Today I review one special dress from online store Wholesalebuying - LINK. This gorgeous dress you can order for only 9.21 $. How amazing is that? You can order this amazing lake blue lace dress here - LINK - DRESS. In measurements table you can see that length is 160 cm which is true, dress is really long enough for every tall girl. I order size Asian L and it fit good, but it will be better for me to choose M, because you need to just worry about bust measurements. I really recommending this dress, it is well made, and it is not transparent at all. I really feel great in this gorgeousness.
P.S - I add gold belt. On the pictures I am wearing 10+ cm heels.

HR: Ćao ljudi. Danas moj blog slavi 2. rođendan, i povodom toga željela sam napraviti neku specijalnu recenziju. Odluka je pala na svečanu dugu haljinu s online stranice Wholesalebuying - LINK.  Ova haljina je koštala svega 9.21 $ plus poštarina, i mogu vam reći da sam ja zadovoljna. Na njihovoj stranici imate dijelove haljine kako izgledaju uživo tako da znate šta možete očekivati. OVu prekrasnu plavu haljinicu s detaljima čipke možete naručiti ovdje - LINK - HALJINA. U tablici mjera vidite da je haljina duga 160 cm, što zaista jeste, moći ćete vidjeti na mojim slikama. Ja sam naručila azijski L, što je u redu ali mislim da bi savršeno stajao M, zapravo je najbolje i jedino bitno izmjeriti grudi. Čipka nije identična kao što vidite, ali ipak smatram ovo dobrom kopijom. Ja preporučujem ovu haljinu svakako, dobro je napravljena, i nije niti malo prozirna. Ja sam se jako lijepo osjećala noseći je.
P.S - Ja sam dodala zlatni kajiš, one ne dodje. I nosim na slici pete preko 10 cm, da se možete orjentirati na dužinu.



www.wholesalebuying.com/product/new-women-sexy-side-split-lace-patchwork-formal-party-evening-wedding-long-maxi-chiffon-dress-119359?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=ZQY05


www.wholesalebuying.com/product/new-women-sexy-side-split-lace-patchwork-formal-party-evening-wedding-long-maxi-chiffon-dress-119359?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=ZQY05www.wholesalebuying.com/product/new-women-sexy-side-split-lace-patchwork-formal-party-evening-wedding-long-maxi-chiffon-dress-119359?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=ZQY05

www.wholesalebuying.com/product/new-women-sexy-side-split-lace-patchwork-formal-party-evening-wedding-long-maxi-chiffon-dress-119359?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=ZQY05www.wholesalebuying.com/product/new-women-sexy-side-split-lace-patchwork-formal-party-evening-wedding-long-maxi-chiffon-dress-119359?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=ZQY05





Broj komentara: 8:

  1. Haljina je predivna,boja je stvarno odlična,obožavam takve haljine. Ja iskreno nebi znala na koju prigodu bi ju nosila zapravo,no to je nebitno. Sve u svemu super recenzija ;)

    Uclani se kod mene ako vec nisi,pa mi javi da uzvratim :*
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. This dress looks amazing.Congratulations on the second year of blogging.

    OdgovoriIzbriši
  3. divno ti stoji ova haljina i sviđa mi se zlatni remen....boja haljine je divna.
    Ja se isto nekada nećkam s tim veličinama kod azijskih stranica, ali najbolje je stvarno voditi se mjerama i dobro se izmjeriti...Imati ću ovu haljinu u vidu:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, da i meni se svidjelo kako zlatni remen se uklapa u haljinu

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Only the lace look differnet but for 9.21 $ it look amazing

      Izbriši