subota, 26. prosinca 2015.

AVON druga blagdanska recenzija

ENG: Second holidays review from AVON - LINK is on. Today I present you sequin nail polish, eyeliner, lip crayon and 8 in 1 eye shadow palette. Like you can see on the picture I also received greetings card, and I am very thankful for this amazing gift box.

HR: Druga blagdanska recenzija iz AVONA - LINK upravo ide. Danas vam predstavljam šljokičasti lak za nokte, kremastu olovku za usne, eyeliner i prekrasnu 8 u 1 paletu. Kao što možete vidjeti na slici dobila sam i prekrasnu blagdansku čestitku i iskreno hvala AVONU na ovom poklonu.


ENG: This nail polish is perfect for holidays. If you want something purple-pink and sparkly you need definitely this nail polish. One of my favorite color this year is purple and this sequin detail inside is just amazing, pure perfection. This nail polish is my favorite right now.

HR: Avon je izbacio kolekciju šljokičastih lakova za nokte, koji su idealni za ovo blagdansko vrijeme. Ja sam dobila ovaj prekrasni ljubičasti s rozim šljokicama koji je definitivno moj omiljeni lak za nokte. Milim da ne treba ništa više reći, osim da je ovo zaista savršeni spoj, pogotovo za blagdane.



ENG: Second item in this review post is this BROWN - chopsticks eyeliner. I am not big fan of brown on my eyes, but I will try to mix this eyeliner with some nude eyeshadows from my new 8in1 palette that you will see down bellow.

HR: Drugi artikal je smeđi eyeliner u olovci. Nisam baš preveliki ljubitelj smeđih nijansi na očima, ali ću pokušati uklopiti s ovim novim sjenama za oči koje sam također dobila. Imam jednu ideju za noćni look s ovim eyelinerom, pa ćemo vidjeti kako će izgledati.


ENG: This lip crayon is pure perfection like that sequin nail polish. I am IN LOVE in this creamy lip pencil. Color is WILD ORCHID and like you can see on the picture it look amazing. I already wear this few times and everyone want to buy this :)

HR: Ova olovka za usne je savršenstvo za mene. Ja sam dugo tražila nešto ovakvo u ovoj nijansi, i na kraju je tim iz Avona definitivno pogodio. Nijansa je WILD ORCHID, i kao što vidite na slici predivna je nijansa. Ovo nosim od kada mi je paketić došao, ostale stvarčice za usne su otišle u zaborav :)



ENG: Nude shimmer - 8 in 1 eyeshadow palette - in this palette you have 6 shiny eye-shadows and 2 mat eye-shadows. Pigmentation is quite good and it last really long. This can be great gift for your friends and family for this holidays. This palette is now on sale in holidays catalog.

HR: Nude shimmer - 8 u 1 paleta sjenila za oči - u ovoj paleti dobijete 6 sjajnih nijansi sjenila i 2 mat nijanse. Pigmentacija je dosta dobra i sjenila na očima zaista traju dugo. Ovo može biti jedan idealan poklon za vaše prijateljice ili članove obitelji, pogotovo što je sada i na sniženju u ovom blagdanskom katalogu.




Broj komentara: 17:

  1. Stvarno sjajan post♥Bravo!
    https://ilanna07.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post :)

    http://asja91.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Che bei prodotti, la palette la amo!
    http://piubuonepiubelle.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  4. such a nice review, thanks for sharing
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2015/12/cheap-chic-firmoo-glasses-online.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post! Svida mi se sljokicasti lak, takodjer nisam ljubitelj smedih eyelinera no vjerujem da ce ti ipak posluziti na neki nacin.
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post! Svida mi se sljokicasti lak, takodjer nisam ljubitelj smedih eyelinera no vjerujem da ce ti ipak posluziti na neki nacin.
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post,lijepo si napisala recenziju,a i slike su odlicno ispale. Najviše mi se sviđa ova olovka za usne..SAVRSENA!

    Novi outfit post,također postavi koje pitanje ako te što zanima za Q&A. Sretni blagdani :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post! Zaprati me ako želiš, uzvratiću ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post a i ljubicasta boja mi se dopada.

    Moj novi post http://majaanchevska.blogspot.mk/2016/01/lovely-burgundy.html

    OdgovoriIzbriši