subota, 19. prosinca 2015.

Avon - Prva blagdanska recenzija


ENG: First holidays review from AVON - LINK is on. Today I present you 3 liquid eyeliners and 2 double ended eye pencils. Like you can see on the picture I also received greetings card, and I am very thankful for this amazing gift box.

HR: Prva blagdanska recenzija iz AVONA - LINK upravo ide. Danas vam predstavljam 3 tekuća eyelinera i 2 duple olovke za oči. Kao što možete vidjeti na slici dobila sam i prekrasnu blagdansku čestitku i iskreno hvala AVONU na ovom poklonu.



ENG: In gift box I received 2 double eye pencils. First one is BLUE BLING, and you have 2 different shades of blue (dark and light). Really quality shades like you can see on the pictures. Pigmentation is great, I love to use strong color to highlight my eyes. Second eye pencil is PURPLE POSE (dark and light purple). Again great pigmentation, quality product, highly recommending this eye pencils, especially now when they are on holidays sale .

 HR: U poklončiću sam dobila 2 duple olovke za oči. Prva je u nijansi BLUE BLING i dobijete 2 različite nijanse plave. Meni se više sviđa ova tamnija nijansa jer volim istaknuti oči jačim bojama. Pigmentacija je odlična i jako su postojane. Druga je u boji PURPLE POSE, tamnija i svjetlija nijansa ljubičaste. Opet mi se više sviđa ova jača boja, odlična postojanost i jako se lako nanese. Ja preporučujem ove olovke, jako su kvalitetne, a sad su još i na sniženju u blagdanskom katalogu.


 
ENG: I received 3 Avon liquid eyeliner in color: Gray, Blue, Purple. This is one of my favorite product from gift box. This eyeliners are great for night look. Easy to apply, really strong colors, and I love that sparkle detail inside every eyeliner. Big recommendation, they are also on sale now in holidays catalog.




HR: Također sam dobila 3 Avonova tekuća eyelinera u bojama: Siva, Plava i Ljubičasta. Ovo je jedan od mojih favorita iz ovog poklon paketa, odličan je za noćni look i izglaske. Boje su zaista intenzivne i lijepo se sjaje, imaju nešto svetlucavo u sebi. Moja ogromna preporuka za ove eyelinere, bezo se suše i jako lako se nanose. Također su sniženi u ovom blagdanskom katalogu, a ljubičasti možete i osvojiti u nagradnoj igri na mojoj Facebook stranici Starfish fashion





Broj komentara: 7:

  1. Odlican post,svida mi se kako si sve to iznijela i napisala recenziju o svemu posebno. Bas mi se svidaju ti make-up proizvodi no personally mislim da meni ne bi bas stajali hahh.
    Super post,i moram pohvaliti dizajn ;)


    New outfit post <3 ---> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, dizajn je nov i drago mi je sto ti se svidja.

      Izbriši
  2. Jaoj sto ove olovke dobro izgledaju..♥ I da mnogo ti je lep izgled bloga.. ♥♥

    Na mom blogu mozes okititi jelku pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Blog izgleda stvarno sjajno, sve pohvale! Ovi eyelineri mora da su fantasticni, bas mi se dopadaju :)
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Blog izgleda stvarno sjajno, sve pohvale! Ovi eyelineri mora da su fantasticni, bas mi se dopadaju :)
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši