srijeda, 7. listopada 2015.

Ombre sweater Ebay

ENG: I bought this sweater form online store on Ebay ( LINK ) that is based in United Kingdom. I received package in 10 days. I choose ombre orange sweater for only 6.08 $ + free shipping (on sale) and I couldn´d believed  how amazing this sweater is. I just have small picture from seller, because item is sold out now, but you can see on my pictures how amazing sweater you can buy cheaply.  This seller make sales quite often so be prepared.
You can find amazing sweaters for fall/winter 2015 here: LINK

HR: Ovaj džeper sam kupila na Ebayu od sellera (LINK) koji se nalazi u Velikoj Britaniji. Ja sam dobila paket za 10 dana, a džemper sam kupila na sniženju (ovaj seller često pravi sniženja) za samo 6.08 $ + free shipping. Ja sam uspjela uhvatiti ovaj ombre narandžasti džemper i još jedan artikal čiju ćete recenziju brzo moći naći na blogu. Ja sam prezadovoljna, jako jeftino sam uspjela ugrabiti odličnu stvar, i jako kvalitetnu :D
Ovdje možete pronaći prekrasne džempere za jesen/zimu 2015: LINK




2 komentara: