srijeda, 28. listopada 2015.

Amazing purple knitwear cardigan



ENG: Hey guys, today I want to present you amazing clothing item that I purchased on DRESSLINK ( LINK ). I am so happy that I found this knitted cardigan sweater, because it is so soft and well made, that I just can´t  believed. I order this in color dark blue ( LINK ) , and it it one size fits all item. This  sweater is so quality and warm that I wear this as a jacket. You can order this knit cardigan in 4 different colors. Definitely check out this amazing online store and find something cosily and warm for yourself.
P.S - package came in 15 days.

HR: Ćao ljudi, danas vam prestavljam prekrasni odjevni artikal za jesen / zimu sa online trgovine DRESSLINK ( LINK ). Ja sam presretna što sam uspjela pronaći pleteni dugi džemperić koji je toliko mekan i topal da ja ne mogu vjerovati. Ja sam naručila tamno plavu koju (kombinacija 2 nijanse ljubičaste i tamno plave) LINK. Džemmper se može naručiti u 4 boje i u jednoj veličini za sve. Toliko je ovaj džemperić udoban i topal da ga ja nosim kao jaknu za ovo hladnije vrijeme. Svakako posjetite ovu online stranicu i pronađite nešto toplo i udobno za ovo hladnije vrijeme.
P.S - paket je došao za 15 dana.










Nema komentara:

Objavi komentar