utorak, 6. listopada 2015.

Dressgal.com items

ENG: This time I ordered some items from Dressgal.com ( LINK ). I choose over knee black socks (LINK ) for only 1.15 $, and 2 different seeds for roses for only 0.01 $, first one are seeds for roses in 9 different colors ( LINK) and second one are seeds for colorful (rainbow) roses ( LINK).
Over knee socks are amazing, I am really happy that they fit me because I don´t have skinny legs :). I really recommending these, they are really stretchy and well made.
Roses, on the other hand, look amazing on pictures, I need to plant all of these seeds and if they grow I will definitely put pictures of my roses.

HR: Ovog puta sam naručila nekoliko stvarčica s Dressgal.com ( LINK), među njima su i čarape preko koljena kao i sjemena za 2 vrste ruža, jedne u 9 različitih boja ( LINK), a druge u bojama duge (LINK).
Čarape preko koljena ( LINK) su odlične, ja nemam baš mršave noge i presretna sam što mi nisu prekratke ni preuske, a platila sam ih 1.15 $. Ja ih preporučujem, jako kvalitetno su napravljene, i izabrala sam crnu boju od 5 ponuđenih.
Ruže na slici također izgledaju prekrasno, ja ih trebam posatiti pa da vidim oće li to kod mene uspijeti. Ja sam ih platila 0.01 $ jer sam ih uhvatila na akciji, i jedva čekam vidjeti oće li mi uspjeti. Naravno stavit ću sliku kad ih posadim.




www.dressgal.com/Over-The-Knee-Socks-Thigh-High-Cotton-Stockings-Thinner-g11578.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=CK-StarfishFashion



Nema komentara:

Objavi komentar