ponedjeljak, 19. listopada 2015.

Fashion chain shoulder bags



ENG: Today I want to show you this amazing blue shoulder bag. You can found this bag on 3 different online store: LINK - Dresslink, or here: LINK - Dressgal. I payed this amazing bag just    6.95 $ + free shipping, I bought bag on amazing sale, and I received package after 20 days. Bag is so solid, quality is amazing, chain is long enough, inside you can find one pocket. I choose blue color and I wear this since I received this bag. Definitely the best quality bag so far.
LINK - Rosegal  bag.

HR: Danas vam želim pokazati novu plavu torbu. Ovu torbu možete pronaći na 3 različite online trgovine: LINK - Dresslink, ili ovdje: LINK - Dressgal. Ja sam ovu torbu kupila na odličnoj akciji za samo 6.95 $ + besplatna dostava. Paket sam dobila za 20 dana, torba je odlična, jako čvrsta, ima unutarnji jedan paketić, lanac je dovoljno dug, a kvaliteta je odlična. Ja sam s ovom torbom prezadovoljna, jedna od najkvalitetnijih do sad koje sam kupila. Ja sam uzela plavu boju, a može se naručiti još u par različitih boja.
Možete torbu u 2 boje naći i ovdje: LINK - Rosegal







 

Nema komentara:

Objavi komentar