petak, 28. kolovoza 2015.

Wish list for fall 2015, maxi dress

ENG: Today I present you my wish list for fall 2015. I am a big fan of maxi dresses in every season, I have few for summer, and I wore them all summer. Now it is time for fall maxi dress, so I find stunning maxi dress on online store called Dresslink.com . I have something similar for summer but  my dress is with thin straps, so I need some sleeves :D. I pair this stunning dress with beige flats, dark lipstick and amazing golden rings. Check picture down  bellow.

HR: U ovom postu vam prestavljam svoju listu želja za jesen 2015. Veliki sam fan dugih haljina kroz cijelu godinu (imam ih podosta za ljeto), pa je sad vrijeme da pronađem neku i za hladnije vrijeme. Našla sam prekrasnu haljinu na stranici Dresslink.com koja je jako slična mojoj ljetnoj verziji koja ima tanke bretelice i koju obožavam. No jeseni ipak želimo malo rukavića. Haljinu sam kombinirala uz bež čipkaste balerinke, tamni ruž i prekrasne zlatne jednostavne prstenčiće.

Whole outfit for / Cijeli outfit za: 22,30 $. AMAZING !!!

Dress / Haljina: LINK
Sunglasses / Sunčane naočale:LINK
Flats / Balerinke:LINK
Lipstick / Ruž:LINK
Rings / Prstenja: LINK
Eyeshadow / Sjenilo:LINK


You can also find amazing maxi dress here: LINK


2 komentara:

  1. ta je haljina stvarno divna....mislim da ću je naručiti...samo sedam dolara, ako sam dobro vidjela:)

    OdgovoriIzbriši