subota, 22. kolovoza 2015.

Navy blue, amazing quality jeans - Dressgal

LINK - jeans


Price / Cijena: 9,63 $ + shipping (poštarina)

ENG: This item also came in 15 days, sent via China post office with tracking number. When I sow this jeans I couldn´t believe that they have all sings of American  Apparel jeans, all label and everything. You can see down bellow all labels in one picture. Quality of this jeans is amazing, no stitches, no strange small, nothing that normally chinese stuff has. I order size XL and it fit great on me, I even believed that size L can fit me because they have some elastic in it. Now this is the best pair of jeans that I own. Definitely recommending these, I now want this light blue color. :D
p.s - I forgot to mention that jeans are high waisted.

HR: Artikal je došao za 15 dana, poslan China poštom s brojem za praćenje. Ono što je mene šokiralo je da ima sve oznake i etikete American Apparel jeansa, ( proizvodnja USA, cijena preko 60 $ orginal.) Sve te oznake možete vidjeti u jednoj slici ispod. Kvaliteta je odlična, nije bilo končića, oštećenja, ružnog mirisa ili neki drugih oznaka što možete vidjeti u stvarima naručenim iz Kine. Ja sam naručila XL (sad je link obnovljen pa ima samo do vel. L naručiti), odgovaraju mi ali zbog dosta elastina mislim da bi mi i L veličina odgovarala. Mogu se naručiti u 3 boje, moja je tamno plava, i sad bih definitivno željela i svijetli par. Dubokog su struka i definitvno ogromna preporuka.


http://www.dressgal.com/2014-New-Arrival-Womens-Jeans-Pants-Elastic-Denim-High-Waist-Pencil-Pants-g10532.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=CK-StarfishFashionhttp://www.dressgal.com/2014-New-Arrival-Womens-Jeans-Pants-Elastic-Denim-High-Waist-Pencil-Pants-g10532.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=CK-StarfishFashion








2 komentara:

  1. zanimljivo da se može naručiti i proizvod iz USA (ili se zapravo radi u Kini)? tko zna, važno je da ti odgovara.

    OdgovoriIzbriši
  2. Narucila u Kini a sve etikete orginal američkog jeansa. Kako, sta, ni meni nije jasno, ali se dobro vidi da kvaliteta je daleko od kineske :)

    OdgovoriIzbriši