utorak, 18. kolovoza 2015.

Amazing shoulder bag from Dressgal.com

LINK - bag / torba

 Price / Cijena: 4,01 $ + shipping (poštarina)

ENG: I received this amazing bag from Dressgal.com in 15 days. Since I received this shoulder round shape bag I don´t use any other bag it no matter what I wear. It mach with every outfit. I am in love, so I want this bag in every single color. Dimensions are correct, this bag is smaller one, but you can put primary things in it. You can wear it with this stripe or like clutch bag, if you want. Go to Dressgal.com and order it, you can purchase this bag in black, white or khaki color. I love this item, one of my favorite in my six years online shopping experience.

HR: Torbu sam naručila sa stranice Dressgal.com, i došla je za 15 dana. Ja sam očarana ovom torbom, od kada sam ju kupila nosim je svaki dan, bez obzira šta obučem. Već me 20tak cura pitalo da im naručim ovu torbicu. Toliko mi se sviđa da bih je kupila u svim bojama. Dimenzije su točne, ovo je manja torbica, ali osnovne stvari stanu u nju. Može se nociti na ramenu, a može se ovaj kajiš i skinuti, pa se nositi u ruci. Unutra ima jedan džepić. Može se naručiti u 3 boje: crnoj, bijeloj i kaki boji. Otiđite na ovu stranicu i naručite ovu slatku torbicu jer definitivno je odlična, a cijena je još bolja. Jedna od najdražih i najboljih stvari u mom 6 godina dugom iskustvu online shoppinga.

http://www.dressgal.com/Fashion-Women-Print-Shoulder-Bag-Round-Shape-Mini-Messenger-Bag-Zipper-Cross-Bag-g19477.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=CK-StarfishFashion

 http://www.dressgal.com/Fashion-Women-Print-Shoulder-Bag-Round-Shape-Mini-Messenger-Bag-Zipper-Cross-Bag-g19477.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=CK-StarfishFashion




2 komentara:

  1. Kul je :) Bijela mi je najljepsa i bas su vintage :)

    http://asja91.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, ja sad zelim i ove preostale boje koliko su mi lijepe. 😀

    OdgovoriIzbriši