petak, 21. kolovoza 2015.

Thermal Handbag Food Drinks Holder

Link - Thermal bag / Termo torba

Price / Cijena: 1.67 $ + shipping ( poštarina)

ENG:  I received this thermal bag in 20 days, sent via China post office. I order this bag mostly for the beach, to keep my drink and snack cold on + 40 degrees. Bag is not big but you can put 2-3 smaller bottle and snack. For me that is enough, I mean for one person. It is ideal for picnic or when you have long drive to somewhere. Material is: Oxford cloth + Aluminum foil Linin. Also bag has one packet on the back ( you will see everything on pictures). For me this is ideal bag for beach and price is also amazing. You can order this in 4 color, I ordered brown.

HR:  Termo torba je došla za 20 dana, poslana China poštom. Torbu sam isključivo naručila za plažu, da drži hladnim piće i grckanje na visokim temperaturama. Torba nije velika, manja je ali može stati npr. 2-3 manje boce pića (0,5-1 L) i nešto sitno za grickanje ili sendvič. Za mene je dovoljna, tj. za jednu osobu, za više ljudi je premala. Idealna je i za duge vožnje, piknike i sl. stvari. Torba ima i džep sa stražnje strane, kao što ćete vidjeti na slici, a unutra je obložena onim metalno sjajnim materijalom da odžava temperaturu. Može se naručiti u 4 boje ili dizajna zapravo. Moja je smeđa i definitivo dobra stvar za ljeto s jako niskom cijenom.












2 komentara: