petak, 6. lipnja 2014.

shirt from dresslink

http://www.dresslink.com/women-chiffon-sleeveless-shirt-vest-tank-tops-blouse-p-11498.html

Bijela majica s dresslink-a

Cijena : 2,45 + shipping

Ovo je prva stvar narucena s dresslink-a u koju sam zaista razocarana u potpunosti.
Materijal je katastrofalan kao neka zavjesa stara, neznam plasticno nekako.
Ja sam narucila bijelu boju i mogu reci da nemam nista tako prozirno, stvarno mi se ne sviđa.
Na njihovim slikama izgleda nekako svilenkasto prilagodljivo tijelu, a ovaj materijal nikako ne mozes namjesit (probala sam majicu spremit u duboku suknju)., jedino ako se pusti obicno lici na nesto :(
Dimenzije su ok, ali ostalno :(. Mislim da bi i ostale boje bile prozirne i ovako plasticne.
Iako je samo 2.5 $, ovo ne vrijedi ni toliko.
Slike: U mojoj 2. slici mozete vidjeti cisto kroz majicu tigrasti uzorak- toliko o prozirnosti

 




Nema komentara:

Objavi komentar