petak, 27. lipnja 2014.

CNDirect red window curtain


http://www.cndirect.com/love-heart-door-window-curtain-17.html

Naručila sam 2 komada jer je širina 1 m, cijena za dva komada s postarinom mi je 8,90 $.
Zavjese su fine,srca se lijepo vide, ali ima razlike:
ovaj gornji dio koji je predvidjen za okaciti zavjesu nije ovaj sjajni materijal kao na nekim slikama,vec je isti materijal kao cijle zavjese samo gusce napravljen i sasiven da drzi se, tj. da ovi konci ne letaju.
Duzina nije 2 m kao sto je receno vec je nesto kraca, ali su meni svejedno preduge pa ih moram rezat, takodjer svi koncici nisu iste duzine , kod nekih je razlike u duzini i do 10 cm, ali na srecu meni su preduge pa cemo ih poravnat.
Stigle za 20-tak dana, imala broj za pracenje.
Ovo mi je prva narudžba s CNDirect-a i zasad je ok, nije bilo problema ni komunikacije sa sellerom.
Postoji hrpa boja, kao i duzina i oblika( dezen srca,obicne spagice...)



Nema komentara:

Objavi komentar