četvrtak, 19. lipnja 2014.

black-white tunic shirt dresslink

http://www.dresslink.com/women-splicing-color-chiffon-ladies-short-sleeve-summer-dress-p-11480.html

 crno-bijela majica (tunika)  s dresslink-a

cijena: 4,76 $ + shipping

Ja sam narucila crnu broj XL i malo mi je prevelika :(
Dimenzije:                                            
     njihove                                             moje
grudi: 104cm                                      104cm
rame: 39cm                                          40cm
rukav: 27cm                                         27cm
duzina: 79 cm                                       81cm

Dimenzije su poprilicno tocne. Bilo je bar koncica koje sam odrezala. Nije bilo ruznog mirisa.
Bitno je da ovaj crni dio ne pusta boju po ovom bijelom. Također bijeli dio nije niti malo proziran,jer je materijal  malo deblji.
Zadovoljna sam tunikom, ali mi je malo povelika.
Sve u svemu super.
 




Nema komentara:

Objavi komentar