utorak, 3. lipnja 2014.

jumpsuit sheinside

Prešli smo 10 000 klikova, pa idemo s novom recenzijom

http://www.sheinside.com/Sky-Blue-Overalls-Pocket-Jumpsuit-p-166699-cat-1860.html

Moja prva narudžba sa SheInside, i mogu reći da sam jako zadovoljna.
Narudžba je dosla za 7-8 dana, sto me jako iznenadilo, dobila sam broj za pracenje iako ga nisam trazila niti dodatno platila :D
Cijena: 18,30 $ free shipping ( s kuponom sam platila 14,64 $) sto je daleko najeftiniji od svih stranica.
Narucila sam velicinu XL, i taman mi je iako bi mi po njihovoj tablici trebalo malo lufta imati
Mjere: za XL
             Njihove:                                                            Moje:
duljina: 37 cm (ocito samo sorc)                                    sveukupna duljina je 84 cm
struk:    88 cm                                                                 88cm
bokovi: 106 cm                                                               100 cm

Jako je kvalitetan traper, isti je kao na slici.
Bilo je dosta koncica pogotovo oko džepica
Tregeri se mogu podesiti (2 dugmica za razlicitu duljinu imaju)
Slike par cura u samom artiklu imate na linku.
Ovdje ide moja slika artikla i jedna njihova.
Sve pohvale stranici za postarinu.

p.s - doslo u SheInside vrecici.

 



Nema komentara:

Objavi komentar