srijeda, 7. rujna 2016.

Plus Size Colorful Shirt

www.gamiss.com/tops-11430/product61725/?lkid=677


ENG: Hi my ladies... Today I have one review for plus size woman. I recently find out this amazing store Gamiss - LINK, and I want to try some plus size clothes for my mother. Many stores offer plus size numbers and when you received item, that clothes fit for S-M size, so I want to try this online store. I choose Colorful interesting Shirt in size 2XL - LINK and my mother usually wear EU 42-44 (XXL), and like you already see on picture this shirt fit amazing on her. Shirt has short sleeves and interesting details on the bottom, also shirt has zipper on the back. Quality is amazing, and colors are really like on the online pictures. My mom adore this shirt. Definitely check out this store.

HR: Ćao moje dame... Danas vam donodim jednu recenziju za sve dame u plus veličini. Nedavno sam jednu super stranicu Gamiss - LINK, i željela sam isprobati plus veličine tj. veličine za krupnije dame. Mnoge online trgovine imaju plus veličine ali kad roba dodje ona odgovara S-M veličini pa sam htjela probati i ovu stranicu. Izabrala sam jesnu šarenu majicu s zanimljivim detaljem na dnu za svoju mamu u veličini 2XL ovdje - LINK. Mama inače nosi EU 42-44 broj odnosno XXL i kao što vidite ova joj majica odlično stoji. Majica je kratkih rukava sa zanimljivim detaljima na dnu i sa ziperom na ledjima. Boje su jako intenzivne i zaista kao na slici na online stranici, ja sam jako zadovoljna, mama obožava majicu.


www.gamiss.com/tops-11430/product61725/?lkid=677www.gamiss.com/tops-11430/product61725/?lkid=677


www.gamiss.com/tops-11430/product61725/?lkid=677www.gamiss.com/tops-11430/product61725/?lkid=677


www.gamiss.com/tops-11430/product61725/?lkid=677www.gamiss.com/tops-11430/product61725/?lkid=677
 

1 komentar:

  1. e da, kad naručuješ s nekih stranica trebaš biti oprezan.. po nekima ja sa veličinom 40 spadam u plus size -.-

    OdgovoriIzbriši