četvrtak, 1. rujna 2016.

Perfect depilation with hair removal machine and wax

www.gamiss.com/shaving-hair-removal-197/product84039/?lkid=677

ENG: Hi, my lovely ladies. Today I will write about depilation, I finally find all that I need for wax depilation at home. In my country this machine for wax heating cost more than 30 $ (cheaper one) and that is only for heating machine, and we all know that we need to buy wax and paper also for depilation. I looked online I found this amazing Machine for Wax Heating for only 6,38 $ - LINK. I try new online store called Gamiss - LINK, and I am pleasantly surprised with shipping and service. I already try it few days ago and I can write my first impression. I bought this universal honey wax in DM store in my town for 5 BAM and it fit perfectly for my heating machine. All you need is to plug this heating machine in electricity and put wax inside and wait for 15 minutes. After 15-20 minutes wax is ready for use. Also you need to buy paper for depilation so you can remove wax from depilation area. I bought this 100 pcs Depilatory Paper here for only 3,41 $ - LINK. Paper is really soft and quality, I will definitely buy more of this for reserve. You can also buy wax online in 5 different type here: LINK. I will definitely try this becuaase I am not big fan of honey but here in my town I only find that one.

HR: Ćao moje dame. Danas ću vam pisati o depilaciji, napokon sam nabavila sve potrebno za depilaciju s voskom kod kuće. Kod nas ovaj uređaj za grijanje voska košta 45-50 KM pa negdje čak i više, a još uz to treba kupiti i vosak i trake za skidanje voska. Pokušala sam pronaći takozvanu topilicu online i uspjela sam na stranici Gamiss - LINK. Ovu topilicu sam pronašla za 6,38 $ - LINK  i oduševljena sam. Došla je jako brzo a i usluga je oslična, mogu reći da sam zadovoljna s ovom stranicom. Vosak sam kupila u DM-u u svom gradu za 5 KM, bio je samo ovaj od meda pa sam odlučila pokušati. Na sreću odgovara topilici (mislim da je univerzalo za sve) i sve što trebate je zapravo staviti vosak, uključiti topilicu u struju i pričekati 15tak minuta da se vosak otopi tj. da postane tekući. Napokon 15-20 minuta je spreman za upotrebu, nanesete na područje koje želite depilirati i zaljepite traku i potegnete. Ja sam trake (100 komada) kupila za 3,41 $ na stranici Sammydress - LINK. Mekane su i jako kvalitetne, mogu reći da sam ugodno iznenađena. Definitivno kupujem još za zalihe,jer puno više dobijem nego kod nas. Za sljedeći put naručujem vosak jer nisam očarana mirisom meda, a na netu mogu izabrati drugi miris - LINK. Svakako preporučujem ovu metodu za dugotrajnije uklanjanje dlačica.

www.gamiss.com/shaving-hair-removal-197/product84039/?lkid=677


www.gamiss.com/shaving-hair-removal-197/product84039/?lkid=677



www.gamiss.com/shaving-hair-removal-197/product84039/?lkid=677www.gamiss.com/shaving-hair-removal-197/product84039/?lkid=677

www.gamiss.com/shaving-hair-removal-197/product84039/?lkid=677

www.gamiss.com/shaving-hair-removal-197/product84039/?lkid=677



www.sammydress.com/product2803368.html?lkid=346765www.sammydress.com/product2803370.html?lkid=346765

www.gamiss.com/shaving-hair-removal-197/product84039/?lkid=677

2 komentara:

  1. Odlično, baš planiram naručiti ovu topilicu i drago mi je čuti da si zadovoljna. A ovaj vosak možeš naći za 2-2,5 KM u prodavnicama koje prodaju opremu za salone ljepote i ima mnogo mnogo izbora :-)

    OdgovoriIzbriši