četvrtak, 4. veljače 2016.

Beautiful lace dress and nail stickers from SAMMYDRESS

www.sammydress.com?lkid=297772


ENG: Girls, today I have amazing review for you. This time I ordered sleeveless lace dress - LINK. I ordered this dress from online store SAMMYDRESS - LINK. This is for me the most beautiful dress in my wardrobe. I really didn´t know what to expect, but when I received package I was shocked. Dress is georgeus, I ordered size L and I am EU 38 and it fit me like a glove. I choose color GRAY (for me this color is more like beige - gray) but still I am in love. Dress fit perfect one me, it is not transparent at all, bottom part have this puf material, so that dress can be wide like on the pictures. This item is definitely in top 5  items that I ever bought on online stores. Lace is really nice and well made, it fit really nice and I am thrilled, definitely BIG recommendation.

HR: Djevojke, danas imam odličnu recenziju za vas. Ovog puta sam naručila prekrasnu čipkastu haljinu - LINK za naručiti. Naručila sam je sa sad već dobro poznate onine trgovine SAMMYDRESS - LINK. Definitivno mogu reći da je ova haljina trenutno najljepši komad u mom ormaru. Kad sam ju naručila nisam baš znala šta očekivati, ali sam ipak pokušala i kad sam dobila paket pozitivno sam se iznenadila. Haljina je predivna i stoji mi kao da je šivena po meni. Uzela sam L veličinu (ja sam EU 38) i boju GRAY (sivu), iako ova boja meni izgleda nešto izmedju sive i bež boje. Što je najvažnije haljina nije nigdje prozirna, donji dio ima onaj puf da je izdigne kao i postavu, i zaista mi je bolja nego na njihovoj slici. Moja ogromna preporuka za ovu haljinu, može se naručiti u 4 boje, pa svakako provjerite. :D

www.sammydress.com/product2017562.html?lkid=297772www.sammydress.com/product2017562.html?lkid=297772

www.sammydress.com/product2017562.html?lkid=297772

www.sammydress.com/product2017562.html?lkid=297772


ENG: For whole outfit I also ordered from Sammydress this nail stickers - LINK. I choose flower print in beige - brown color. You can choose between 20 different colors and patterns, and you will pay only 2.22 $ for this nail decoration.

HR: Da upotpunim cijeli outfit izabrala sam i naljepnice za nokte - LINK za naručiti. Izabrala sam cvijetni print u nekoj bež - smeđkastoj nijansi. Možete izabrati 20 printova ovih naljepnica i cijena je 2.22 $. Postoje brojni tutorijali na youtubu da vidite kako se ove naljepnice stavljaju na nokte.




www.sammydress.com/product2129228.html?lkid=297772

Broj komentara: 18:

  1. Dear Starfish Fashion tkanks for lovely coment onmy Sugarlove blog, i will be happy if we follow each other on blogger. And P.s beautiful dress:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zapratila sam te,uzvrati ako zelis :)

    knezevicjovana.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. ta čipkasta haljina je stvarno prekrasno!!!!!!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Znači obožavam čipkaste haljine i zadnja koju sam uzela bila je čipkasta...Boja je stvarno predivna i baš mi se sviđa i model haljine! :D Ušla sam u linkove koje si stavila hehe,i nadam se da ćeš i ti ući u linkove u mom zadnjem post,puuuno bi mi značilo! Hvala unaprijed ako uđeš,ly :*
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Super haljinica i prelepa boja! Kliknula linkove.
    Ako želiš mogle bi da pratimo jedna drugu. javi mi na mom blogu i klikni na linkove!! :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Aj haljina je prelijepa,ko bi rekao da ce doci ista :)
    Krasno ti stoji!
    xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno i ja sam se pozitivno iznenadila

      Izbriši
  7. predivan post :)
    Follow-follow? Napiši mu u zadnjoj temi da uzvratim ♥

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post i sjajna rezidencija :-) Haljina je divna!
    https://barbiegirl06.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Haljina je divna. Odlican post, ako zelis zaprati me na g+ uzvracam.
    Pogledaj i ti moj novi post na blogu http://lucciac.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši