ponedjeljak, 29. veljače 2016.

Red lace tunic and polka dots dress

www.dressgal.com?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=lexiAnitaK1
************************************************************************************************************************************************************
ENG: Hi girls, today I have one more review for you. This time I order few stuff from online store Dressgal - LINK, and after few weeks I received my package with amazing stuff in it. So lets talk about this 2 amazing items :).

HR: Ćao cure, danas imam još jednu recenziju za vas. Ovog puta sam naručila par stvarčica s online stranice Dressgal - LINK, nakon par tjedana je došao paketić i ove odlične stvarčice u njemu :)


www.dressgal.com/Stylish-Ladies-Women-Casual-Long-Sleeve-Lace-trimmed-O-Neck-Solid-Mini-Shift-Dress-g27491.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=lexiAnitaK1www.dressgal.com/Stylish-Ladies-Women-Casual-Long-Sleeve-Lace-trimmed-O-Neck-Solid-Mini-Shift-Dress-g27491.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=lexiAnitaK1

ENG: First item is this amazing red tunic / dress with lace in bottom - LINK. I ordered color red in size L ( EU - M) and it fit great on me. You can choose between red and black colors, and you have 4 sizes (S- XL), in my opinion take size up with this tunic/dress. Material is really nice and soft, lace is really great quality, but color is just little bit lighter in live. Sleeves are long enough, and material is not transparent at all. I combine this with leather leggings, and I am very happy with this item.

HR: Prvi artikal je ova crvena tunika / haljina s čipkicom na dnu - LINK. Ja sam uzela u crvenoj boji veličinu L (što je naš M) i zadovoljna sam kako mi stoji. Možete izabrati između crvene i crne boje kao i 4 različite veličine ( S - XL ), ja preporučujem uzeti broj veću od vaše veličine. Materijal je jako lijep i mekan, čipka je dobre kvalitete, i rukavi su dovoljno dugi. Boja je svjetlija uživo nego na njihovim slikama, i nimalo materijal nije proziran. Ja ju kombiniram s kožnim tajicama i jako sam zadovoljna.

www.dressgal.com/Stylish-Ladies-Women-Casual-Long-Sleeve-Lace-trimmed-O-Neck-Solid-Mini-Shift-Dress-g27491.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=lexiAnitaK1


************************************************************************************************************************************************************
www.dressgal.com/New-New-Elegant-Womens-Dot-Mesh-Splicing-Dress-Mini-Club-Party-Dress-Black-g2078.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=lexiAnitaK1www.dressgal.com/New-New-Elegant-Womens-Dot-Mesh-Splicing-Dress-Mini-Club-Party-Dress-Black-g2078.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=lexiAnitaK1

ENG: Second item is this amazing black/white dress with polka dots - LINK. I ordered size L which is EU - M size and it fit great one me, dress has stretch so it hugs your body really nice. Sleeves are long enough and transparent, but dress has slip on main part so it is not transparent at all. Dress has long zipper on the back, and it is really well made. Big reccomandation. 

HR: Drugi artikal je crno/bijela haljina na točkice - LINK. Ja sam naručila veličinu L što je europski M i odgovara mi, ima dosta elastina pa baš lijepo prati liniju tijela. Rukavi su dovoljno dugi i prozirni su, dok je ostatak haljine s postavom i nije proziran. Ima jako dugi zip na leđima radi lakšeg oblačenja, i napravljenja je jako dobro. Moja ogromna preporuka.


www.dressgal.com/New-New-Elegant-Womens-Dot-Mesh-Splicing-Dress-Mini-Club-Party-Dress-Black-g2078.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=lexiAnitaK1
www.dressgal.com/New-New-Elegant-Womens-Dot-Mesh-Splicing-Dress-Mini-Club-Party-Dress-Black-g2078.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=lexiAnitaK1 

 

Broj komentara: 19:

  1. Stvari su prelijepe, meni se malo više sviđa haljina. :)
    - zapratila sam te pa uzvrati http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/tag-potrosi-6-do-proljeca.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Haljinica je preslatka. Odličan post.♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post <3
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se uzvracam
    vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post :) Lepe stvari
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post :) Lepe stvari
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Thankyou for ur visit, followed ya, would love if u could follow back =)

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super stvarčice!! Odličan post!
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. crvena tunika mi se strašno sviđa, a i haljina je divna.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši