četvrtak, 24. rujna 2015.

Tribal gold necklace and brown belt


ENG: Helooooo, today I present you this amazing tribal boho gold necklace ( LINK ) which I loveee so much. I am so happy that I order this because it looks stunning. You can also order silver one if you want. Price is amazing, just 4 $ with free shipping. Another item is this brown belt with gold buckle ( LINK ). Again very low price, just 3 $ with free shipping, and you can find belt in 4 different colors. A love both items and they are really perfect quality.

HR: Helooooo, danas vam prestavljam ovaj prekrasni boho zlatni lančić ( LINK ) koji obožavam. Dugo sam gledala ovakve lančiće i baš sam sretna što sam pronašla onaj koji mi se baš sviđa. Može se naručiti i u srebrenoj verziji. Cijena je odlična samo 4 $ + besplatna poštarina. Drugi artikal je smeđi remen ( LINK ). Opet jako niska cijena samo 3 $ + besplatna poštarina, i možete izabrati između 4 različite boje. Ja sam jako zadovoljna s obje stvari, jako su kvalitetne a jeftine.


 





2 komentara: