petak, 11. rujna 2015.

Japanese candy and snacks review #2

Amazing stuff - LINK

Japanese candy and snack - LINK

ENG: After watching about 100 + videos about trying international food on youtube, I also want to try something new. I decided to order Japanese candy and snack because it seems quite  interesting.
I found this market on ebay, and I ordered one package with 11 different candy and snacks, but I received 13 different items, so I decided to write 3 separated reviews about all that candies and snacks. So this is my first food review, enjoy. P.S. - package came after 8 days.

HR: Nakon što sam odgledala preko 100 videa o isprobavanju internacionalne hrane, poželjela sam i ja probati nešto novo. Odlučila sam se za japanske slatkiše i grickalice jer su mi se činili jako zanimljivi. Našla sam na ebayu jedan market sa slatkišima i naručila jednu kutijicu u kojoj piše da dođe 11 različitih artikala. Ja sam čak dobila u kutijici 13 artikala pa sam odlučila napisati 3 recenzije da bolje prikažem sve proizvode. Ovo je moja prva recenzija o hrani, pa uživajte. P.S - paket je došao za 8 dana.

5 new candies and snacks / 5 novih slatkiša i grickalica


ENG: This is my package with all 13 items.

HR: Ovo je moj paketić sa svih 13 artikala.

ENG: Fusen gum - grape flavor. Amazing flavor, but after few minutes you are done with chewing.

HR: Fusen gum - žvakaće gume. Odličan okus grožđa, ali nakon nekoliko minuta sav okus nestane.



ENG: UMAIBO bar snack.Again very good taste of cheese, but that UMAIBO for last review is the best.

HR: UMAIBO grickalica, najsličnije našem smokiju s okusom sira, ovaj je isto poprilično dobar, ali onaj iz prošle recenzije je najbolji.

ENG: Corn potage snack: if you like cooked corn, you will love this.

HR: Kukuruzna grickalica: ako volite kuhani kukuruz ovo definitivno posjeća na taj okus.

ENG: Tabbeko doubutsu - animal shaped biscuit, maple butter flavor. This is something new for me, it i really good, love it.

HR: Tabbeko doubutsu - keksići u obliku raznih životinja s okusom javorovog maslaca. Ovo je nešto što nisam probala nikad, jako mi se svidjelo.



ENG: Umaibo snack: Again very good taste of tonkatsu sauce, but I like more that 1. reviewed Umaibo.

HR: Umaibo grickalica s okusom tonkatsu umaka, opet jako dobar okus, nešto novo i zanimljivo.

Nema komentara:

Objavi komentar