srijeda, 28. svibnja 2014.

red dresslink pants

http://www.dresslink.com/double-zipper-front-pants-high-waist-skinny-slim-dress-leggings-trousers-p-2340.html

Ja sam uzela crvene, univerzalna je velicina.
Cijena: 4,67 $ + shipping (sad je 5,03$ )
Putovale 42 dana, nije bilo komunikacije sa sellerom.

Dimenzije:  njihove                                    moje
Duljina:        90 cm                                       86 cm
Struk:         62-80 cm                                   64 cm-nerastegnuto, 80 cm rastegnuto
Bokovi:         -                                             ja sam 98-100 cm i mislim da bi do 105 cm moglo

Hlace su jako rastezljive, mislim da bi curama koje nose S bile cak i siroke pogotovo u struku.
Sto se duzine tice prolazi jer mi je nekih 3-4 cm povri kostice ali bi valjalo da ima tih 3-4 cm duzine, iako kod mene prolazi jer sam ja 168 cm visoka,tako da bi visokim curama vise bile kapri hlace.
Nije bilo ruznog mirisa ni koncica,ali na slici cete vidjeti kako su uzasno uradjeni unutarnji savovi na dnu hlaca, inace je sve ok s vanjske strane.
Boja je odlicna, kao i zippovi na vrhu.
Ja sam zadovoljna samo sto bi dobro doslo da je duljina zaista 90 cm.
 Boja je kao na njihovoj slici,ja na svojoj nisam nikako mogla uhvatit boju onakvu kakva je zaista.

 








Nema komentara:

Objavi komentar