srijeda, 28. svibnja 2014.

flower printed dress dresslink

http://www.dresslink.com/sweet-women-floral-printing-sleeveless-hip-vest-sexy-mini-dress-p-7396.html
haljina - dresslink

Cijena: 7,70 $ + shipping ( sad je 5.50 $ )
Ja sam uzela velicinu L, ali se jako,jako rateze tako da iako meni odgovara (mogla bi i s uzet) odgovarala bi sigurno i curama koje nose nas broj XL.

Dimenzije:  njihove                                    moje
duzina:        83 cm                                      83 cm
grudi:          80-90cm                                  80cm-nerastegnuto, 94cm-rastegnuto
struk:           78 cm                                      72 cm nerastegnuto. 84cm rastegnuto

Sami print haljine nije identican kao na njihovoj slici, ali to se vjerojatno razlikuje od haljine do haljine. Isti su uzorcki samo su drugacije rasporedjeni. Meni se haljina sviđa i odgovara mi.
Dosla je za tocno 42 dana, nije imala nikakav miris kad sam ju otvorila.
Misila sam sa slika da je neki deblji i cvrsci materijal, ali kao sto sam vec rekla jako je rastezljiv i tanji je od ocekivanog,iako haljina nije niti malo prozirna.
Dosla je s etiketom,koja je dolje nize na slici.

 



Nema komentara:

Objavi komentar