subota, 31. svibnja 2014.

Necklace sammydress

http://www.sammydress.com/product1081253.html 
link od svijetlo zelene ogrlice

Ovo je također dio paketica sa sammydress-a koji je dosao iz Nizozemske.
Ovako, ja sam narucila  1 zelenu ogrlica (ciji je link povri), 1 narandžastu ogrlicu (umjesto koje sam dobila svijetlo plavu - totalno drugaciju), i smeđe šiške ( a dobila sam zeleno-zlatnu ogrlicu).
Nakon narudžbe oni mi nisu shippali stvari ni nakon 15 dana, pa sam ih kontaktirala, rekli su da sve stvari nemaju na zalihama i da pricekam jos 5 dana, nakon 5 dana opet nisu im dosle te 2 ogrlice sto sam prvotno narucila i rekli su mi da im posaljem linkove druge 2 ogrlice u tom cjenovnom rangu. Kad sam poslala,jednu su imali na zalihama,jednu ne, i htjeli su opet da trazim zamjensku ogrlicu, i opet nije bila u zalihama, te su rekli da ce poslat siske, trepavice i nausnice (recenzirane ispod), a ostalo poslije. Posto ja nisam htjela tako odjednom mi je dosao broj za pracenje i rekli su da je sve shippano :O. Broj za pracenje je kako sam rekla bio iz Nizozemske i stigle su stvari jako brzo. Ali umjesto sisaka i 2 ogrlice, dobila sam 3 ogrlice doslovno iste boje u 3 nijanse. Ok za ogrlice sam i slala stalno zamjene,ali sta je bilo sa siskama :S :S, uglavnom sve zamjene sto sam trazila od nih nisu bile u zelenoj boji nego tipa narandžasto i rozo, a dobila sam ovo(slika ispod).
Jedan lancic je bio malo puknut (odspojen) ali sam to popravila, cak sam i ovaj zeleni i dobila iz prvotnog narucivanja a ostala 2 su oni ocito boje izabrali a ovaj zeleni pogotovo. Ovaj 2. na slici mi se ne sviđa zbog ove drecavo zelene,ali izgleda kao da su u uvukli snjuru za patike,pa mozda promjenim u neku ljepsu boju sama sebi, ili jednostavno skinem ovo zeleno cudo.
Nisu ogrlice lose, samo sto sam ja narucila i zeljela nesto drugo, :(.

 


 


Nema komentara:

Objavi komentar