subota, 14. prosinca 2013.


Sova nausnice

http://www.ebay.com/itm/Wholesale-Multi-Colors-Classical-Retro-LadysCrystal-Owl-Shaped-Dangle-Earrings-/290968078185?pt=Fashion_Jewelry&var=&hash=item43bf0c8769


Kad sam dobiva ove nausnice,hm...zaitala sam se kad sam ja to narucila?, da nije neka greska?, i nikako se nisam mogla sjetiti da sam ih narucila.
Cak ih ni na ebayu nisam uspjela pronaci..., a sve zato sto sam ih dobila nakon 6 mjeseci od narudžbe.
Narucila sam ih samo zato sto je bilo prvo sto je naislo,pa sam htjela probati novu karticu na pp, i tako su one dosle.
Narucla sam plave, i sad su mi bas slatke. :)           


Kao sto slika pokazuje mogu se naruciti u 6 razlicitih
boja,iako su na slici neke duple sovice ;)
Moje su 3. na slici,i one koje sam ja dobila imaju ralicite noge, usi, nos(kljiun), postolje na kojem stoje, njihove nemaju ova neka krila...
poblize razlike imate na slici ispod

Na srecu nisu iste,jer su meni moje ljepse :D






moja slika




Nema komentara:

Objavi komentar