utorak, 17. prosinca 2013.

apricot tunic ebay

tunic/dress ebay

http://www.ebay.com/itm/New-Hot-2013-Women-Sexy-One-Pleated-Party-Shoulder-Sweet-New-Chiffon-Dress-ESY1-/121195370682?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item1c37ce98ba

Znaci kao haljinica (meni tunika) s ebay-a. Ovdje mi je greska sto sam ju opce narucila jer me oko ruke jako steze-tako da mi je nenosivo, sto se tice sirine i duljine ok je kao na lutki sa slike (s linka),ali eto po nasoj nekoj velicini ovo bi bila haljinica za curice :S Inace je jako lijepo sasivena, nema koncica, nije prozirno zbog svih slojeva, i nije imalo ruzan miris, Dobije se i ova crna trakica za oko pasa.

Moze se naruciti u 3 boje, moja je apricot-iako na slici vise izgleda kao bijelo (zbog blica)
p.s - duzina nije 80 cm kao sto pise vec jedva 70 cm

slikice - za veci prikaz - kliknut na samu sliku


 


Nema komentara:

Objavi komentar