utorak, 31. prosinca 2013.

dresslink cardigan

http://www.dresslink.com/womens-batwing-long-sleeve-loose-sweater-cardigan-outerwear-p-2441.html

Kardigan - smeđi

Napokon je i on dosao nakon 50 dana, nisam pokrecala ni case niti ista slicno, jer se s curom s dresslinka uvjek moze dogovoriti bez obzira na vrijeme. Po tom su pitanju odlicni.
Kardigan je naravno meni malo kraci nego curama (kineskinjama) na njihovoj stranici iz cistog razloga sto su one manje, iako sam ja svega 168 cm, ali cini se da su one opet manje i od toga :D
Nema ruznog mirisa, ima par koncica, kao i sve naravno sto se naruci, rukavi mi nisu kratki, ali nije tako debel kao na njihovim slikama, ali je jako udoban i topal.
Zapravo zadnja slika na njihovoj stranici pokaziva stvarno stanje,tako da sam u potpunosti znala sta cu dobiti i sta ocekivati, tako da sam ja sretna i zadvoljna.
Cijena sa pstarinom je oko 15 $.
Jedino mozda bih voljela da je ovo na leđima drugacije sasiveno,ali ne smeta

Evo i slikica


 







Nema komentara:

Objavi komentar