subota, 16. prosinca 2017.

New In from Yoins

https://www.yoins.com/


ENG: Hi, my lovely girls. Today I want you to present one new online store called YOINS. Recently I discovered this store and I must tell you that they have amazing offer. I find so many cute crop tops for women, so many amazing dresses, pants, shirts, shoes... But this time I stick to tops, because I want few more cute tops. I love tops with lace up details, and also full lace tops, which are great for holidays right now for making some glamorous look. You definitely need to check fashion ladies blouses online and find something for yourself. I choose this time 4 great tops and put them in my shopping chart. I choose this military lace up top with long sleeves - LINK, you can order it in 8 different colors. Next I chose this white lace up crop top with black stripes - LINK, next one is black long sleeves lace shirt - LINK, you can order this one in 7 different colors and last one is this beautiful white lace blouse - LINK and they have this one in 4 colors. Definitely check out this online store, and find something for yourself, some little Christmas present.

HR: Ćao moje drage cure... Danas vam želim predstaviti jednu novu online trgovinu Yoins. Nedavno sam otkrila ovu trgovinu i moram vam reći da zaista ima odličnu ponudu. Našla sam jako puno odličnih majica, hlača, haljina, cipela... Ovog puta sam se držala topova jer mi treba koji novi za nadolazeće praznike. Sviđaju mi se ove čipkaste majice kao i ovi detalji na vezanje. Svakako trebate posjetiti na stranicu sekciju s majicama, topovima, košuljama jer imaju odličan izbor. Ja sam izabrala ova 4 topa i dodala ih u svoju košaricu. Prva je majica s vojničkim uzorkom s detaljem na vezivanje - LINK i možete ju naručiti u 8 boja, slijedeći je bijeli kraći top s crnim crtama također s vezivanjem - LINK, nakon toga ide crna čipkasta majica za malo svečanije kombinacije LINK i ona se može naručiti u 7 boja i zadnja mi je najljepša; bijela čipkasta majica - LINK koja se može naručiti u 4 boje. Svakako posjetite ovu stanicu i počastite sebe jednim božićnim poklonom.







Nema komentara:

Objavi komentar