subota, 2. svibnja 2015.

Rosegal beautiful summer blouse



ENG - Price: 12.56 $ + free shipping
My package came very fast, less than 10 days. My tracking number was from NL post. Blouse is just like picture on the website. Material is chiffon, it is transparent mostly on white parts, perfect for summer. Flower print is beautiful, I bought size L and it fit really loose just like on girl on the website. Measurements are correct; length is really 70 cm. I am so happy with this item, and with shipping, and I really recommend this website.

HR -  Cijena: 12.56 $ + besplatna dostava
Paket je došao jako brzo, za manje od 10 dana. Dobila sam broj za pracenje i isao je preko NL pošte. Košuljica je odlična, jako lepršava,  i biti će odlična za ljeto. Bijeli dio je proziran, cvjetni uzorak je prekrasan, kao i na njihovim slikama. Uzela sam L veličina i izgleda kao i na modelu, onaj loose efekt. Mjere su točne, dužina je 70 cm. Ja sam jako sretna sa cijelom stranicom, brzinom dostave a i ovom košuljom. Moja velika preporuka.

 



Nema komentara:

Objavi komentar