ponedjeljak, 25. svibnja 2015.

Amazing printed bag from dresslink

LINK- dresslink printed bag
Link - rosegal (šalje za BiH - 25 $ + besplatna poštarina)


ENG: Price: 4,93 $ +  shipping
This bag came after 7 months to my country. I ordered it on 23 November 2014, and I received it on 23 May 2015. I am so happy that my package finally arrived, because this shoulder bag is amazing. Quality and pattern are great, I can´t wait to wear this bag. You also get 2 different straps, one  extendable straps, and another like shorter straps with chain detail. Bag also have one pocket inside. Pattern is amazing I purchased beige one, and I really love this pattern. I highly recommending this bag.

HR: Cijena: 4,93 $ + poštarina
Torba je došla nakon točno 7 mjeseci. Naručena 23.11.2014., došla 23.5.2015. Ja sam je s nestrpljenjem čekala, čak sam mislila ponovo ju naručit s neke druge stranice ali na sreću nisam, sad bih imala 2 iste. Sad malo o torbi: znači odlična kvaliteta, čvrsta, prekrasna, ja sam oduševljena. Dođe s 2 različita remena za rame: jedan dugi bež boje prilagodljiv, 2. kratki bež s lancem (sve ima na slikama). Unutar torbe ima džepić, i torba je solidne veličine, opće nije mala. Moja ogromna preporuka. Print je isti na torbi, samo što nije isto raspoređen što je razumljivo s obzirom da se torba pravi u 1000ma komada. Moje su slike s blicom a imače boje su kao na njihovoj slici toplije.
p.s - gore sam stavila link s druge stranice također od ove torbe jer Dresslink i dalje za BiH ima samo onu skupu DHL metodu slanja paketa :(

 






  

2 komentara: