ponedjeljak, 5. siječnja 2015.

Black dresslink strechy pants

http://www.dresslink.com/new-fashion-womens-pocket-elastic-leggings-casual-pleated-trousers-pencil-pants-trousers-p-15552.html

Cijena: 5,89 $ + shipping

Naručila sam crne hlače broj XXL. Hlače/tajice su odlične, odgovara dužina jako su rastezljive i jako lijepo stoje. Ja sam nas M/L i ove su mi hlace ok, ali posto se dosta rastezu mislim da bi mozda cak bolje izgledale da sam uzela broj manje tj. njihov XL., no vođena nekom recenzijom s facea i iz straha da ne budu male narucila sam ovaj broj, ali ok je lijepo i ove stoje, samo me ne stegnu toliko.
Dužina mojih hlača je 91 cm., a ostale dimenzije odgovaraju tablici s tim da treba vodit racuna da su jako rastezljive.
Ja sam zadovoljna. :)



 



2 komentara:

  1. Cao,zanima me da li je narucivanje sa dresslinka isto kao i sa ebaya? Rekli su mi da sada salju samo fedexom i da je shipping oko 40$ :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bilo je slično, sada nažalost šalju samo skupom poštarinom pa se ne isplati :(, ovo je naručeno prije te skupe poštarine :D prati me

      Izbriši