srijeda, 9. srpnja 2014.

dresslink swimmwear black women

http://www.dresslink.com/womens-swimsuits-swimwear-bikini-vintage-push-up-bandeau-high-waisted-bikini-set-p-9321.html

Cijena: 7,05 $ + shipping ( sad je jos jeftiniji)
Dosao za nekih 25 dana, ja sam narucila crni.
Dimenzije su totalni promasaj, narucila sam XL jer mi L gace od kinezica budu uvjek premale, za gornji dio nisam puno marila.

Njihove dimenzije:      XL                                Stvarne dimenzije:
Grudi:          74 cm                                            preko 90 cm                                    
Struk           68 cm                                             rasteze se do 80 cm
Bokovi         80 cm                                            rastezu se do 103 cm
Duzina donjeg dijela :36 cm                              32 cm

Ja sam znala da dimenzije nisu tocne jer sam isti kupaci gledala na drugim stranicama i gledala tamo dimenzije koje su ispale tocne, pa se zapravo na ove dimenzije nisam ni osvrcala, ali eto da vi znate.
Ja sam 98 cm u bokovima i gace su mi dobre iako se jos rastezu koji cm, pa mislim da bi i u L stala.
Grudi su mi 88 cm kosarica B, i ovo je meni veliko, i kosarica i traka preko ledja.
Nije push up kosarica kako pise, vec je samo ona crvsta kosarica znaci nije tanki materijal.
Dobiju se vezice za oko vrata koje se mogu skidati.
Sto se tice kvalitete bolja ne moze biti, kvalitetniji mi je nego onaj sto imam koji sam u skupljoj trgovini kupila.,za kvalitetu svaka cast.
Slike:

 


Nema komentara:

Objavi komentar