petak, 4. srpnja 2014.

butterfly dresslink shirt

http://www.dresslink.com/new-women-crew-neck-sleeveless-butterfly-print-chiffon-vest-tank-top-shirt-p-6665.html
Ljetna majica s dresslink-a
dosla za nekih 25 dana, nije bilo komunikacije sa sellerom
cijena: 3,02 + shipping, sad je malo skuplja, ja sam ju dugo gledala ali je bila donedavno 8 $ + shipping, pa cim sam vidjela da je spala na 3 $ narucila sam.

Sto se tice leptirica i boja cijele majice, jako je lijepa, boje su intenzivne i prekrasne.
Narucila sam L da mi bude malo loose i pogodjeno je sto se broja tice, dimenzije u tablici su tocne.
Nije bilo koncica ni mirisa, ALI na moju zalost majica na samom dnu ne ide lijepo kao sto bi trebala vec je zapravo nekako zasukana pa mi je lijevi kraj kraci a desni duzi i nenosivo je :(.
Ipak sam ju iskoristila za spremiti u duboke hlace ili suknju pa se taj donji dio ne vidi, tako da :D
Uglavnom ne vjerujem da su sve zasukane ili ti nejednake, valjda je mene tako zapalo.,nazalost, ali eto opet ju nosim kao spremljenu.
slika: njihova i moja

p.s - kad se majica obuce ova nejednakost bas ruzno izgleda :(

 


Nema komentara:

Objavi komentar