utorak, 23. svibnja 2017.

One Shoulder Swimsuit - Zaful

www.zaful.com/high-waisted-scalloped-one-shoulder-bikini-p_268684.html?lkid=51924

ENG: Hi,summer is almost here, and I have amazing review for hot summer day. I ordered amazing Dark Green One Shoulder Swimsuit from Zaful - LINK. You can order this swimsuit in 4 different sizes and 2 colors: dark green and burgundy. I chose size L and I am EU M usually so this swimsuit fit me perfectly, so definitely take one size up, and this green color is just perfect. Top part is one shouldered and it has pads, material is quite thick so it is great when you wear it. Bottom part is high-waisted and both parts has really nice and decorative finishes. I really love this item, amazing!!!

HR: Ćao ljudi, ljeto je skoro ovdje pa tako i ja imam jednu odličnu recenziju za vruće ljetne dane. Naručila sam sa Zafula ovaj predivni tamno zeleni kupaći kostim - LINK. Kupaći se prodaje u 4 različite veličine i 2 boje: tamno zelena i bordo boja. Ja sam uzela L veličinu i za mene koja sam čisti M ovo je pun pogodak, tako da svakako uzmite za jedan broj veći kupaći. Gornji dio je na jedno rame, ima umetke u grudima, dok je donji dio dubokog struka i oba djela imaju ovaj lijepi dekorativni valoviti završetak. Ja sam stvarno zadovoljna i preporučujem ga!

www.zaful.com/high-waisted-scalloped-one-shoulder-bikini-p_268684.html?lkid=51924

www.zaful.com/high-waisted-scalloped-one-shoulder-bikini-p_268684.html?lkid=51924www.zaful.com/high-waisted-scalloped-one-shoulder-bikini-p_268684.html?lkid=51924


www.zaful.com/high-waisted-scalloped-one-shoulder-bikini-p_268684.html?lkid=51924www.zaful.com/high-waisted-scalloped-one-shoulder-bikini-p_268684.html?lkid=51924


www.zaful.com/high-waisted-scalloped-one-shoulder-bikini-p_268684.html?lkid=51924



1 komentar: