petak, 22. travnja 2016.

3 Summer Shirts / 3 Ljetne majice

http://www.dresslink.com/?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly177
ENG: Hi girls, today I have one more review for you. This time I bought 3 summer shirt from online store called Dresslink - LINK. You can find really quality and fashionable stuff with very low price, like you can see on pictures all of these shirt are bellow 5 $.
1. Emoji T-shirt - LINK, I choose color gray, and size XL, I am EU 38 size or size M and if fit great on me, so definitely order bigger size. Emoji print is amazing, I love this casual funky shirt so much.
2. Black Flower shirt - LINK, I choose again size XL, and again if fit me great. Print is really nice, and interesting. Shirt is cropped so it will be great for high waisted jeans.
3. White Lace Shirt - LINK, I love this shirts, I want them in all colors. This lace shirt is great for every opportunity, and you can combine this in every outfit. I already have in black color, and this time I order in white. Big recommendation.

www.dresslink.com/cute-emoji-print-girls-womens-tshirt-o-neck-short-sleeve-tops-tee-p-34381.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly177

HR: Ćao cure, danas imam novu recenziju i to ljetnih majičica po jako niskim cijenama, sve su naručene s online stranice Dresslink - LINK. Možete stvarno naći odličnih i modernih stvarčica po jako malim cijenama, kao što vidite na slici sve majice su ispod 5 $, a ja sam jako zadovoljna kvalitetom.
1. Majica sa smajićima - LINK, izabrala sam sivu boju u veličini XL, ja sam EU M ili 38 i odgovara mi veličina, tako da definitivno trebate uzeti veći broj ili 2 za ovu majicu. Print je jako dobro napravljen i obožavam ovu majicu :)
2. Crna majica s cvijetićima - LINK, izabrala sam opet veličinu XL i odgovara mi. Print je opet dobro urađen, jako je zanimljiv i majica je kao kraća tako da će biti odlična u kombinaciji s dubokim trapericama.
3. Bijela čipkasta majica - LINK, ove čipkaste majice su mi odlične, imam istu i crnu i sad sam bijelu naručila. Htjela bi ih u svim bojama, stvarno se mogu kombinirati uz sve. Imate naručiti 6 boja, a predobre su imaju moju ogromnu preporuku.

www.dresslink.com/women-summer-sexy-hollowout-blouse-embroidered-floral-lace-crochet-short-sleeve-shirt-knitwear-p-11886.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly177


Broj komentara: 10:

  1. Beautiful shirts! Love the white lace one.
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful shirt!!!
    Chiara
    www.chiaraangiolino.it

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post kao i blog! Pratim te pa bih voljela da uzvratiš. ☺♥
    gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Jako mi se sviđa zadnja majica, a i ostale su predivne. Ma, sve bi ih nosila! Super blog! <3

    destinytrue.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne stvari,posebno mi se dopada treca bluzica!

    P.S. pratim te!

    BebaGottel
    Instagram
    Facebook

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelijep post,najljepsa je prva :)
    http://newoutfitfashionblog.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši