srijeda, 9. ožujka 2016.

2 Dresses and sunglasses

www.cndirect.com?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly177
                                                                                                        
                                                                              1.
ENG: Hi people, today I will write about this 2 amazing dresses and leopard frame sunglasses.
First lets review this simple black dress - LINK. I ordered size L and it fit great on EU M, so follow size chart and find perfect measurements for you. This is loose fit dress and length is just above knee on my size (168 cm). Material is nice and thin but dress is not transparent at all, on the back you have silver zipper, and I really recommending this dress, now you can order it just for 3.79 $ on sale.

HR: Ćao ljudi, danas ću vam pisati o 2 haljine i sunčanim naočalama s leopard okvirom.
Prva na redu je mala crna haljinica - LINK. Naručila sam veličinu L i odlično odgovara za EU M, samo pratite mjere u tablici i nećete pogriješiti. Ova haljina nije uz tjelo nego kao opušeni kroj (širi) a dužina je iznad koljena na mojih 168 cm. Materijal je lijep, tanak je ali nije niti malo proziran. Nadaz ima srebrenkasti zipp do pola ledja. Moja preporuka za haljinu, pogotovo sada je još na sniženju za samo 3.79 $

www.dresslink.com/elegant-ladies-women-half-sleeve-back-zipper-office-pencil-dress-p-25943.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly177www.dresslink.com/elegant-ladies-women-half-sleeve-back-zipper-office-pencil-dress-p-25943.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly177


www.dresslink.com/elegant-ladies-women-half-sleeve-back-zipper-office-pencil-dress-p-25943.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly177www.dresslink.com/elegant-ladies-women-half-sleeve-back-zipper-office-pencil-dress-p-25943.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly177

 
                                                                                                            2.
ENG: Second item is this beige tunic/dress with lace details - LINK. I ordered size L and I am EU M (38) and sadly this tunic/dress is way to big for me. I gave it to my mom and she is EU 42-44, and it fit great on her. If you want to order this you need to take one size smaller than you normally wear. Otherwise tunic/dress is really nice, material is really stretchy, it is long enough to be a dress or tunic, and lace is quality made. Plus size girls have problem to find something online for them self so this can be perfect tunic/dress for them :) I grab this on flash sale for only 0.01 $ - follow flash sale every day here: LINK.

HR: Drugi artikal je ova bež tunika/haljina s čipkastim detaljem na dnu - LINK. Naručila sam veličinu L a ja sam EU M i ovo je baš preveliko za mene. Dala sam mami da proba (ona je EU 42-44) i njoj odlično veličina odgovara. Ako želite sebi naručiti trebate uzeti 1 veličinu manju tuniku od onoga što nosite, za mene bi bila S. Materijal je jako rastezljiv, dovoljno je dugo da može biti tunika/haljinica i čipka je lijepo napravljena. Ovo je jedna odlična stvarčica za cure koje nose veći broj, jer one često na internetu ne mogu pronaći nešto za sebe. Ja sam ovo ugrabila na flash sale-u za 0.01 $, svaki dan možete ugrabiti odlične stvari za te nocve, pa pratite ovdje: LINK.

www.cndirect.com/stylish-women-casual-o-neck-long-sleeve-loose-fitting-lace-hem-leisure-top-blouse.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly177www.cndirect.com/stylish-women-casual-o-neck-long-sleeve-loose-fitting-lace-hem-leisure-top-blouse.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly177



www.cndirect.com/stylish-women-casual-o-neck-long-sleeve-loose-fitting-lace-hem-leisure-top-blouse.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly177
www.cndirect.com/stylish-women-casual-o-neck-long-sleeve-loose-fitting-lace-hem-leisure-top-blouse.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly177


                                                                                            3.
ENG: Last item for this review is this leopard frame sunglasses - LINK. You can choose 8 different frames and colors, and I pick leopard print. I can tell you that this is way too quality for only 1.99 $. Price is really low for this items. So grab one before summer, you will be thrilled when you see quality. 

HR:  Zadnji artikal su ove sunčane naočale lopard okvira - LINK. Možete na stranici izabrati među 8 ražličitih boja i dezena. Po meni cijena ni malo nije realna za 1.99 $ dobijete predobre naočale koje su u trendu upravo sada. Cijena je zaista premala za ovu kvalitetu. 

www.dresslink.com/hot-fashion-lady-womens-outdoor-round-glass-metal-casing-full-frame-sunglasses-p-29315.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Carly177


                                                                                     

23 komentara:

  1. hey there :) thanks. I will follow back but where is the follow button from GFC? can you send me the link?

    My new blue hair? - post here



    ✎ Free Blogdesign |Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdgovoriIzbriši
  2. Great post.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, haljine su predivne, kao i naočale iako nisu po mom ukusu ali o tome se ,naravn, ne raspravlja. Izgleda da se za veoma mal novac može dobit izvrsna kvaliteta i drago mi je to čuti! xx

    Vildana from :
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/03/on-wednesday-we-wear-pink.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/03/imagine-wedding-day.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da zaista ima odličnih stvari za mali novac, svakako se isplati :)

      Izbriši
  4. divne haljinice, super ti stoje, pogotovo ta crna.

    OdgovoriIzbriši
  5. ova bez tunika izgleda prekrasno
    hvala ti sto si posjetila moj blog
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. The nude dress is pretty :)

    http://perkymegs.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post, zaista lijepo napisano.
    Draga,ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  8. sjajna je crna haljina kao i naocari ;)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. odličan post! Super sii!! učlanila sam se na tvoj blog,uzvrati ako želiš i pogledaj moj novi post USKORO GIVEAWAY očekuju vas interesantni pokloni.Učlani se,komentariši i učestvuj!

    https://pinkyfashiondiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post,bas mi se svidaju stvarcice,takoder,kliknula sam i to par puta na linkove..Iako si ti vec kliknula na moje,mozes li opet hehe ;) :* ?

    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/03/dresslinkoutfit-firstcollaboration.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  11. Zaista je nezgodno kupovati preko interneta jer mnogo toga može poći naopako - od toga da proizvod ni približno ne liči na stvar na slikama do toga da se pređeš i uzmeš pogrešnu veličinu. Ranije dok sam to radila uvek sam pazila da pogledam sve detalje o proizvodu, kao i promere za svaku veličinu tako da uvek budem sigurna koja mi najbolje odgovara. :)

    Hoćeš da se pratimo? Ja tebe pratim od sad. :)

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da treba dobro čitati šta piše, i voditi se mjerama a ne brojevima. Najvažnije je ipak iskustvo :) A pomažu naravno i slike uživo :)

      Izbriši