četvrtak, 23. srpnja 2015.

Denim vest, Dressgal.com

LINK denim vest

Price / Cijena: 6,73 $ + shipping

ENG: This package also came in 20 days, sent via China post office with tracking number.
Denim vest is amazing, very quality denim, love it. Again there is no holes for buttons, but you can pierce them. I ordered size XL and all measurements in size chart are correct. Denim vest look just like they show on pictures. I am very happy with this item, and I highly recommending this. You can order this item in 4 different sizes. I am EU M, and you can see on picture how it looks on me.

HR: Paket je došao za 20 dana, poslan China poštarinom s brojem za praćenje.
Ovaj jeans prsluk je odličan, jako kvalitetan jeans, nije onaj tanki rastezljivi. Kao i svaki put i ovog puta rupice su prišite, tako da ih sami možete odparati ako želite. Ja sam naručila veličinu XL vodeći se dimenzijama u tablici, i mogu reći da su potpuno točne. Prsluk izgleda kao i na njihovim slikama, čak mi je i ljepši uživo. Možete ga naručiti u 4 veličine, ja sam EU M, uzela sam njihov XL, i na slikama dolje možete vidjeti kako izgleda na meni.










Nema komentara:

Objavi komentar