ponedjeljak, 29. lipnja 2015.

Stick on strapless bra

Link - EBAY

Price (that I payed) / Cijena koju sam ja platila: 6,99 $ + free shipping

ENG: I ordered this bra from another seller, but that seller doesn't have this item in stock, so I found another seller that sell exactly the same stick on bra. I order this because I have so many backless dress and summer shirts, so I need something under it. I ordered this bra in color nude, size B, and it fit great. I usually wear that size so I order bra in same size. I can say that this is high quality bra, very nice fabric, and also I wear this bra already and that sticky part really works, after wearing it is hard to unstick the bra from body :D :D. Seller picture mach real picture. Highly recommending this bra.

HR: Ja sam ovaj grudnjak naručila od drugog sellera koji više nema taj artikal pa sam pronašla na ebayu drugog sellera koji prodaje istu stvar (da ne bude post bez linka). Naručila sam ga isključivo zbog ljetnih haljina i majica jer u zadnje vrijeme sve kupujem gdje su leđa gola :D. Ja sam naručila bež boju, veličinu B, i odlično odgovara. Inače tu veličinu nosim tako da očito njihove veličine se u ovom artiklu slažu s našim veličinama. Napravljen je jako dobro i kvalitetno, ljepljivi dio zaista jako drži (pošto sam ga već nosila), čak je malo teško to i odljepit kasnije koliko se dobro zaljepi. Njihova slika zaista pokazuje stvarni proizvod, i ja ovaj ljepljivi grudnjak stvarno preporučujem.









Nema komentara:

Objavi komentar