četvrtak, 11. prosinca 2014.

gray dresslink winter micro velvet dress

http://www.dresslink.com/new-autumnwinter-women-mirco-velvet-round-collar-thickening-sexy-dress-skirt-p-16253.html

Potkrojena siva haljina s dresslinka
I moja siva je malo tamnija nego kod njih,kod mene je vise tamno siva dok je kod njih dosta svijetlija,ali meni ne smeta stovise i bolje :D

Cijena (koju sam ja platila) : 0,01 $ + 6,75$ poštarina (lov na akcije s dresslinka)

Ovo je jedna od najboljih stvari s dresslinka, jako topla haljina koja je cijela potkrojena (i rukavi), meni dovoljno duga malo se moze i nadoteknut i malo rastegnut. Ja sam uzela broj XXL vodeci se dimenzijama iz njihove tablice i dimenzije su tocne sto znaci da mi odgovara, ja sam velicina M/L (malo siri donji dio :D), visoka sam 168 cm (da bolje skuzite sliku dolje).

Ja sam prezadovoljna, jos s obzirom da sam je ulovila na njihovoj akciji 0.01$ time je sreca veca, ali definitivno vrijedi puno,puno vise nego je i sad cijena na dresslinku.
Kod njih pise duzina 83 cm, kod mene je 81cm sto je zanemariva, i ramena su do nekih 38cm, kod njih eto pise 35 cm, ostale dimenzije su tocne (iako su i ove kao "netocne" u 2 cm)

Slike:
 
 





 


Nema komentara:

Objavi komentar