petak, 21. veljače 2014.

dresslink blouse

stvari narucene 25.1 dosle 20.2 sto je poprilicno brzo :) s obzirom na kinesku Novu godinu

http://www.dresslink.com/new-long-sleeve-black-lace-chiffon-shirt-blouse-p-1901.html

Ova košulja s crnom čipkom je odlična. Ja sam uzela broj xl (ima je od xs-xxxl) zbog ramena,jer ne volim da mi bude tijesno oko ramena, i stvarno sam pogodila veličinu-savršena je.
Što me jako iznenadilo su rukavi,zaista su dugi(kao sto ćete vidjeti na slici), jako sam zadovoljna što neću morati zavraćati rukave :D
Nema nikakve greške niti ružnog mirisa, rupice za dugmad su samo na crnom dijelu, ovo ostalo sluzi samo za ukras. ;)
Preprezadovoljna sam.
Cijena: 6,52 + free shipping (i jos sam imala 20% popust)
Tako da jeftinije ne moze, a savrsena je
Sad vidim da je ostala samo M veličina, steta sto nema u drugim bojama,



Nema komentara:

Objavi komentar