srijeda, 16. rujna 2015.

Tank top and makeup brush from ROSEGAL.com


ENG: Today I present you this amazing tank top ( LINK ), I bought this top in color black, and I actually chose this top for winter, to wear this under my cropped sweater. Of course you can wear this in summer, it is really nice material, and fit amazing one me. You can find this top in color grey, and white as well.
Another amazing item is this make up brush ( LINK ), which is now the most quality and soft brush that I have in my collection. I really don´t understand how this brush can be so cheap and on the other hand so soft and well made. Highly recommending this. All this amazing stuff I bought from one of my top 5 online store - ROSEGAL ( LINK ).

HR: Danas vam prestavljam top ( LINK ), ja sam izabrala crnu boju, a može se naći i u sivoj i bijeloj boji. Ja sam ga zapravo kupila za zimu, da ga mogu nositi ispod kratkih džemperića. Naravno da se može i ljeti nosit i izgleda odlično, jednostavno a lako za skombinirati. Materijal je jako lijep i dolazi samo u jednoj veličini.
Druga odlična stvar koju sam naručila je ova premekana i odlična make up četkica ( LINK ). Ovo mogu reći da je sada najbolja četkica koju imam, tako je mekana i dobro napravljena da sam se ja baš ugodno iznenadila, a cijena joj je zaista smiješna. Velika preporuka za četkice i kistiće za šminku. Ove stvari sam kupila sa meni jako drage stranice s koje često naručujem a to je ROSEGAL (LINK).










Nema komentara:

Objavi komentar