nedjelja, 27. rujna 2015.

Japanese candy and snacks review #3

Amazing online store - link

Japanses cadny and snacks - link

ENG: After watching about 100 + videos about trying international food on youtube, I also want to try something new. I decided to order Japanese candy and snack because it seems quite  interesting.
I found this market on ebay, and I ordered one package with 11 different candy and snacks, but I received 13 different items, so I decided to write 3 separated reviews about all that candies and snacks. So this is my first food review, enjoy. P.S. - package came after 8 days.

HR: Nakon što sam odgledala preko 100 videa o isprobavanju internacionalne hrane, poželjela sam i ja probati nešto novo. Odlučila sam se za japanske slatkiše i grickalice jer su mi se činili jako zanimljivi. Našla sam na ebayu jedan market sa slatkišima i naručila jednu kutijicu u kojoj piše da dođe 11 različitih artikala. Ja sam čak dobila u kutijici 13 artikala pa sam odlučila napisati 3 recenzije da bolje prikažem sve proizvode. Ovo je moja prva recenzija o hrani, pa uživajte. P.S - paket je došao za 8 dana.

Last 4 candies and snacks from my package. / zadnja 4 slatkiša i grickalice iz mog paketića





ENG: This is my package with all 13 items.

HR: Ovo je moj paketić sa svih 13 artikala.




ENG: UMAIBO bar snack - this umaibo has pollock /cod flavor. I don´t really like this.

HR: UMAIBO grickalica - ova grickalica je s okusom bakalara, da dobro ste pročitali. Meni se nije bas svidjela.

 ENG:  Coconut biscuit - you can taste coconut and it is good, but I am not big fan of coconut candies.

HR: Kokosov keksić - osjeti se kokos, i poprilično je dobar, problem je što ja nisam ljubitelj slatkiša s kokosom.



ENG: UMAIBO bar snack- this Umaibo is vagatable salad flavor. It has quite good taste.

HR: UMAIBO grickalica: ova grickalica je s okusom povrća.
Ima poprilično lijep okus, sviđa mi se.


ENG: Pure gummy - lemon flavor. YOu can se my 10/10 grade. I just love this, so much lemon flavor and soo gooood.

HR: Pure gummy - bombone s okusom limuna. Po ocjeni vidite da su mi odlične, osjeti se limun ali nisu gorke ili slično.

Nema komentara:

Objavi komentar